GAGA OH LA LA

Den 19:e November kommer världsstjärnan Lady Gaga till Malmö Arena och gissa vem som kommer sitta på läktaren och sjunga med till låtarna? JAG! Biljetterna är köpta och nedräkningen kan börja. Läste på nätet att konserterna i Stockholm var dunder så vad mer kan man förvänta sig än en oförglömlig show? Och tänk att få höra alla grymma låtar live!? Som jag längtar.



UPDATE: En annan dag att längta till är den 26 Maj då jag, E och M lyckats haffa biljetter till smygpremiären på SATC 2 inne i Malmö. Snacks och goodiebags i all ära, men visst är det fortsättningen på den första helt underbara filmen man ser fram emot mest av allt? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja och tänk på det trevliga sällskapet du får med !:D

kanon

2010-05-09 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
littlemissbrownie -

GAGA OH LA LA

2010-05-09, 17:15:02 / Kategori: Allmänt

Den 19:e November kommer världsstjärnan Lady Gaga till Malmö Arena och gissa vem som kommer sitta på läktaren och sjunga med till låtarna? JAG! Biljetterna är köpta och nedräkningen kan börja. Läste på nätet att konserterna i Stockholm var dunder så vad mer kan man förvänta sig än en oförglömlig show? Och tänk att få höra alla grymma låtar live!? Som jag längtar.



UPDATE: En annan dag att längta till är den 26 Maj då jag, E och M lyckats haffa biljetter till smygpremiären på SATC 2 inne i Malmö. Snacks och goodiebags i all ära, men visst är det fortsättningen på den första helt underbara filmen man ser fram emot mest av allt? =)

Anonym

ja och tänk på det trevliga sällskapet du får med !:D

kanon



2010-05-09, 21:03:34



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?