M1528

Grym skoldag idag, slutade tidigare och fick bra med beröm för min redovisning på spanskan.
Ikväll blir det plugg för hela slanten, har ju en labbrapport i NO att skriva klart + att jag måste renskriva mina fakta om alla de sju (!?) författarna som vi ska ha prov på i svenska nästa vecka. Hur boring som helst, om jag längtar till lovet!
Men väljer man att se positivt på det hela så är vi ju lediga torsdag och fredag. Inte så dåligt det inte? Nä, nu är det nog bäst att jag sätter igång. xoxo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
littlemissbrownie -

M1528

2010-05-10, 15:28:52 / Kategori: Allmänt

Grym skoldag idag, slutade tidigare och fick bra med beröm för min redovisning på spanskan.
Ikväll blir det plugg för hela slanten, har ju en labbrapport i NO att skriva klart + att jag måste renskriva mina fakta om alla de sju (!?) författarna som vi ska ha prov på i svenska nästa vecka. Hur boring som helst, om jag längtar till lovet!
Men väljer man att se positivt på det hela så är vi ju lediga torsdag och fredag. Inte så dåligt det inte? Nä, nu är det nog bäst att jag sätter igång. xoxo ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?