Vad håller jag på med!?

Hejsan bloggen! Vad håller jag på med egentligen? Jag börjar klockan 9.00 och sitter nu här och bloggar medans jag hade kunnat ligga kvar i sängen tills i alla fall 8.00?? Aja, gjort är gjort :)
Dagens outfit är inte så spec, jag har bara på mig ett par jeans från cheap monday och en t-shirt från gina tricot.'
Jag vet inte va jag ska ha för skolväska idag eftersom jag gillar att byta väska ganska ofta men det löser sig nog, det är bara att börja kolla igenom vilka väskor jag har :)
Nu måste jag äta frukost och sen ska jag till skolan så jag får väll skriva ett nytt inlägg när jag kommer hem!

Kram "E"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
littlemissbrownie -

Vad håller jag på med!?

2008-09-01, 08:00:06 / Kategori: Allmänt
Hejsan bloggen! Vad håller jag på med egentligen? Jag börjar klockan 9.00 och sitter nu här och bloggar medans jag hade kunnat ligga kvar i sängen tills i alla fall 8.00?? Aja, gjort är gjort :)
Dagens outfit är inte så spec, jag har bara på mig ett par jeans från cheap monday och en t-shirt från gina tricot.'
Jag vet inte va jag ska ha för skolväska idag eftersom jag gillar att byta väska ganska ofta men det löser sig nog, det är bara att börja kolla igenom vilka väskor jag har :)
Nu måste jag äta frukost och sen ska jag till skolan så jag får väll skriva ett nytt inlägg när jag kommer hem!

Kram "E"



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?