23 april 2010

Skolan är slut och framför mig har jag en helg fylld med aktiviteter! Tja, i alla fall lördagen som förhoppningsvis börjar med en tripp till Copenhagen med familjen för lite vårshopping och slutar med grillning nere på stranden med polarna för att fira C som fyller år idag. Söndagen är inte lika kul, snarare urtråkig då jag tydligen har ett hemkunskapsprov på måndag på näringsämnen... Usch, ge mig sommarlov istället!
Nu ska jag busa lite med lillbrorsan och verkligen ta tag i att fixa fram en bra header och ny design, xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
littlemissbrownie -

23 april 2010

2010-04-23, 17:11:25 / Kategori: Allmänt

Skolan är slut och framför mig har jag en helg fylld med aktiviteter! Tja, i alla fall lördagen som förhoppningsvis börjar med en tripp till Copenhagen med familjen för lite vårshopping och slutar med grillning nere på stranden med polarna för att fira C som fyller år idag. Söndagen är inte lika kul, snarare urtråkig då jag tydligen har ett hemkunskapsprov på måndag på näringsämnen... Usch, ge mig sommarlov istället!
Nu ska jag busa lite med lillbrorsan och verkligen ta tag i att fixa fram en bra header och ny design, xoxo




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?