trettionde april tjugohundratio

Äntligen tid att pusta ut rejält! Det är valborgsmässoafton och för min del spenderas den nere vid golfklubbens årliga brasa med kompisarna. Helgen är annars relativt oplanerad.
Nästa vecka har vi hälsotema i skolan och inga vanliga lektioner på hela veckan, loveley! Ska däremot till gymmet några dagar med skolan & är inget jätte stort fan av att träna inför alla men man får väl bita ihop =)
Nu ska jag chilla lite framför TV:n innan jag ska börja göra mig i ordning, xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
littlemissbrownie -

trettionde april tjugohundratio

2010-04-30, 15:43:20 / Kategori: Allmänt
Äntligen tid att pusta ut rejält! Det är valborgsmässoafton och för min del spenderas den nere vid golfklubbens årliga brasa med kompisarna. Helgen är annars relativt oplanerad.
Nästa vecka har vi hälsotema i skolan och inga vanliga lektioner på hela veckan, loveley! Ska däremot till gymmet några dagar med skolan & är inget jätte stort fan av att träna inför alla men man får väl bita ihop =)
Nu ska jag chilla lite framför TV:n innan jag ska börja göra mig i ordning, xoxo ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?