1701

Åter hemma ifrån storstaden.
Blev inga direkta "fynd" då reaställen var totalt urplockade och de plaggen jag faktiskt gillade helt rensade på storlekar, istället blev det två chinos från ZARA och en tröja ifrån GINA TRICOT. Riktigt bra plagg som jag verkligen kommer ha användning för under både våren och sommaren!
Slänger in några bilder på dom lite senare.

Ikväll väntar målarkurs och efter det drar jag och M hem till mig och har en liten sleepover.
Har bett henne att försöka få tag på "Romeo och Julia" med det blir nog ganska knepigt då ingen av hyrbutikerna här har så värst bra utbud av filmer...

Nu ska jag nog ta och fota lite, va ett tag sedan. Bye bye! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
littlemissbrownie -

1701

2010-02-23, 17:00:46 / Kategori: Allmänt

Åter hemma ifrån storstaden.
Blev inga direkta "fynd" då reaställen var totalt urplockade och de plaggen jag faktiskt gillade helt rensade på storlekar, istället blev det två chinos från ZARA och en tröja ifrån GINA TRICOT. Riktigt bra plagg som jag verkligen kommer ha användning för under både våren och sommaren!
Slänger in några bilder på dom lite senare.

Ikväll väntar målarkurs och efter det drar jag och M hem till mig och har en liten sleepover.
Har bett henne att försöka få tag på "Romeo och Julia" med det blir nog ganska knepigt då ingen av hyrbutikerna här har så värst bra utbud av filmer...

Nu ska jag nog ta och fota lite, va ett tag sedan. Bye bye! ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?