åttonde februari tjugohundratio

Hemm sjuk idag. Igen.
Har varit lite till och från med sjukdomar den senaste tiden vilket verkligen är störande. Nu är det visserligen bara en förkylning men det har sina nackdelar det med. Till exempel den hemska huvudvärken, den jobbiga hostan och den konstant rinnande näsan. Usch. Men, för tillfället mår hyfsat OK så det lutar åt att jag går till skolan i morgon i alla fall.
Till helgen hoppas jag i alla fall på att jag mår bra då det väntar både bio och bowling med "the crew" på fredag efter skolan. Hur kul som helst =)
Nu ska jag, lillbrorsan och farmor spela lite Alfapet. Wish me luck, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
littlemissbrownie -

åttonde februari tjugohundratio

2010-02-08, 20:27:31 / Kategori: Allmänt
Hemm sjuk idag. Igen.
Har varit lite till och från med sjukdomar den senaste tiden vilket verkligen är störande. Nu är det visserligen bara en förkylning men det har sina nackdelar det med. Till exempel den hemska huvudvärken, den jobbiga hostan och den konstant rinnande näsan. Usch. Men, för tillfället mår hyfsat OK så det lutar åt att jag går till skolan i morgon i alla fall.
Till helgen hoppas jag i alla fall på att jag mår bra då det väntar både bio och bowling med "the crew" på fredag efter skolan. Hur kul som helst =)
Nu ska jag, lillbrorsan och farmor spela lite Alfapet. Wish me luck, ciao!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?