*snark*

Boring stuff det här med läxor. Tror jag lägger huvudet på bordet och somnar snart.
Haha, nej då. Här ska minsann inte somnas! Är faktiskt färdig med läxan snart, ska bara öva in den lite bättre =)
Efter läxläsningen väntar lite mer läsande, fast i tidningsform. Har några modemagasin som enligt mamma "bara ligger och skräpar" på mitt rum som jag tänkte ta en sista titt i innan dom åker ner i soptunnan. Kanske hittar något användbart i något av dom, vem vet? Men nu, tillbaka till spanskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
littlemissbrownie -

*snark*

2010-02-01, 19:29:34 / Kategori: Allmänt
Boring stuff det här med läxor. Tror jag lägger huvudet på bordet och somnar snart.
Haha, nej då. Här ska minsann inte somnas! Är faktiskt färdig med läxan snart, ska bara öva in den lite bättre =)
Efter läxläsningen väntar lite mer läsande, fast i tidningsform. Har några modemagasin som enligt mamma "bara ligger och skräpar" på mitt rum som jag tänkte ta en sista titt i innan dom åker ner i soptunnan. Kanske hittar något användbart i något av dom, vem vet? Men nu, tillbaka till spanskan!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?