Stockholm Fashion Week by Berns

Nu är Stockholms Modevecka på Berns i fullgång! Kommer själv inte vara där, vilket jag mer än gärna skulle, och är extremt avundsjuk på de som under dagarna får sitta front row på alla fantastiska visningar.
Samtidigt som detta sker uppe i huvudstaden sitter jag front row här nere i Skåne, nämligen i skolan.
Har ingen läxa tills imorgon, vilket är skönt, men jag måste snart börja läsa lite till proven på fredag. Kan det mesta men jag brukar alltid läsa igenom i alla fall =)
Nu ska jag upp på rummet och prova lite kläder. Ciao!


Dagmar A/W 2010 på Fashion Week by Berns 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
littlemissbrownie -

Stockholm Fashion Week by Berns

2010-02-02, 18:48:09 / Kategori: Allmänt

Nu är Stockholms Modevecka på Berns i fullgång! Kommer själv inte vara där, vilket jag mer än gärna skulle, och är extremt avundsjuk på de som under dagarna får sitta front row på alla fantastiska visningar.
Samtidigt som detta sker uppe i huvudstaden sitter jag front row här nere i Skåne, nämligen i skolan.
Har ingen läxa tills imorgon, vilket är skönt, men jag måste snart börja läsa lite till proven på fredag. Kan det mesta men jag brukar alltid läsa igenom i alla fall =)
Nu ska jag upp på rummet och prova lite kläder. Ciao!


Dagmar A/W 2010 på Fashion Week by Berns 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?