tionde februari tjugohundratio

Onsdag och nyss hemkommen från gymmet efter ett pass Body Step. Sjukt skönt att träna efter helgen!
Ska snart rusa upp och byta om till pyjamasen och sen ligger spanska boken och väntar på mig lugnt nere i köket, har ju prov imorgon och då gäller det ju verkligen att plugga om man vill ha bra betyg. 
På fredag drar jag och tjejerna in till Malmö igen men den här gången för lite bowling, middag och bio. 
Hade tänkt försöka locka med oss några fler, är ju roligare när man är lite fler! ;-)
Nä, nu måste jag verkligen upp och duscha och byta kläder. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
littlemissbrownie -

tionde februari tjugohundratio

2010-02-10, 19:49:34 / Kategori: Allmänt
Onsdag och nyss hemkommen från gymmet efter ett pass Body Step. Sjukt skönt att träna efter helgen!
Ska snart rusa upp och byta om till pyjamasen och sen ligger spanska boken och väntar på mig lugnt nere i köket, har ju prov imorgon och då gäller det ju verkligen att plugga om man vill ha bra betyg. 
På fredag drar jag och tjejerna in till Malmö igen men den här gången för lite bowling, middag och bio. 
Hade tänkt försöka locka med oss några fler, är ju roligare när man är lite fler! ;-)
Nä, nu måste jag verkligen upp och duscha och byta kläder. Hej då!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?