tjugoandra februari tjugohundratio

Usch. Förkylningen sitter ännu i och verkar inte ha några större planer på att ge sig heller.
Dagen blir så chill som den bara kan bli, nerbäddad i sängen med fjärrkontrollen i högsta hugg.
Imorgon hoppas jag på lite bättre hälsa och drar förmodligen in till Malmoe med mami och lillbrorsan för lite vårshopping och lunch. Hoppas på några rejäla fynd!
Ska bland annat försöka fynda några blåjeans med högmidja, eller ett par svarta då de jag har blivit lite förkorta i benen... Någon av er som har något hett tips? ;-)
Nu ska jag åter krypa ner i sängen, hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
littlemissbrownie -

tjugoandra februari tjugohundratio

2010-02-22, 13:34:27 / Kategori: Allmänt

Usch. Förkylningen sitter ännu i och verkar inte ha några större planer på att ge sig heller.
Dagen blir så chill som den bara kan bli, nerbäddad i sängen med fjärrkontrollen i högsta hugg.
Imorgon hoppas jag på lite bättre hälsa och drar förmodligen in till Malmoe med mami och lillbrorsan för lite vårshopping och lunch. Hoppas på några rejäla fynd!
Ska bland annat försöka fynda några blåjeans med högmidja, eller ett par svarta då de jag har blivit lite förkorta i benen... Någon av er som har något hett tips? ;-)
Nu ska jag åter krypa ner i sängen, hasta luego!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?