Update - Monday

Brrr, vilket vinter väder vi har här nere! Varit kall som en polaris hela dagen och likaså vädret.
Och inte blev det bättre här hemma. Bara golvet känns kallt om i en ishall!
Dagen har annars varit bra utan så värst många "måsten" under lektioner och annat.
Veckan ser inte så värst speciell ut, har ett svenska och ett engelska prov som väntar mig på fredag men resten av veckan är ganska chill.
På lördag drar jag och girlsen in till Malmö för lite shopping och lunch, och på fredag dyker farmor och farfar upp och stannar över helgen.
Nu ska jag sätta mig och plugga lite spanska och dricka en kopp varm choklad till som mami gjort. Yummie! 

Puss och Kram ♥


Kommentarer
Postat av: emmy!!!!!

har vi engelskprov på fredag?:O

kisses<333

2010-02-02 @ 14:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
littlemissbrownie -

Update - Monday

2010-02-01, 18:52:57 / Kategori: Allmänt

Brrr, vilket vinter väder vi har här nere! Varit kall som en polaris hela dagen och likaså vädret.
Och inte blev det bättre här hemma. Bara golvet känns kallt om i en ishall!
Dagen har annars varit bra utan så värst många "måsten" under lektioner och annat.
Veckan ser inte så värst speciell ut, har ett svenska och ett engelska prov som väntar mig på fredag men resten av veckan är ganska chill.
På lördag drar jag och girlsen in till Malmö för lite shopping och lunch, och på fredag dyker farmor och farfar upp och stannar över helgen.
Nu ska jag sätta mig och plugga lite spanska och dricka en kopp varm choklad till som mami gjort. Yummie! 

Puss och Kram ♥


emmy!!!!!

har vi engelskprov på fredag?:O

kisses<333



2010-02-02, 14:48:20



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?