Weekend - 201002051556

Nu, efter en rätt så tråkig skoldag, är det äntligen helg! Så skönt att veta att jag inte behöver gå upp klockan sju i morgon =)

Svenska provet idag vet jag inte riktigt hur det gick, var ett ord som gjorde allt riktigt komplicerat för mig så det blir spännande att se vilket resultat jag får!
Engelska provet var bara något jag fått för mig, det var tydligen inte förrens nästa vecka. Där ser man hur fel man kan ha..
Men det var absolut inget att hänga läpp för, ett prov mindre är ju bara positivt!

I morgon sticker jag, E och M in till Malmö för en mycket efterlängtad shoppingtur. Har hittat lite olika plagg på bland annat H&M och Gina Tricot som jag ska klämma lite på så får se om jag kommer hem med några påsar eller inte.
Nu ska jag chilla lite framför TV:n. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
littlemissbrownie -

Weekend - 201002051556

2010-02-05, 15:56:58 / Kategori: Allmänt

Nu, efter en rätt så tråkig skoldag, är det äntligen helg! Så skönt att veta att jag inte behöver gå upp klockan sju i morgon =)

Svenska provet idag vet jag inte riktigt hur det gick, var ett ord som gjorde allt riktigt komplicerat för mig så det blir spännande att se vilket resultat jag får!
Engelska provet var bara något jag fått för mig, det var tydligen inte förrens nästa vecka. Där ser man hur fel man kan ha..
Men det var absolut inget att hänga läpp för, ett prov mindre är ju bara positivt!

I morgon sticker jag, E och M in till Malmö för en mycket efterlängtad shoppingtur. Har hittat lite olika plagg på bland annat H&M och Gina Tricot som jag ska klämma lite på så får se om jag kommer hem med några påsar eller inte.
Nu ska jag chilla lite framför TV:n. Ciao!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?